Fartoptimering og Aerodynamik med Martin Toft Mads
Tilmeldingsfrist er overskredet
Martin Toft Madsen er nuværende dansk enkeltstarts mester og en af de mest nørdede omkring aerodynamik og udstyr....

Martin kan uden tvivl begrave nogle myter om aerodynamik og fartoptimering samt bekræfte andre, han tester de fleste ting selv og med hans baggrund som ingeniør, er tilgangen til optimering ikke overladt til tilfældigheder, antallet af marginal gains i hans enkeltstarts setup er ret imponerende.

Martin Toft er også en god historie om en der i en relativ sen alder havnede i cykelsporten og blev dansk enkeltstartsmester 2016 og han gentog sejren i 2017.

Han var underviser på Dtrif Diplom og nu har vi hentet ham til Herlev Tri og motion, til at tale Aerodynamik og Fartoptimering for jer :-)
07.12.2017
08.12.2017 kl. 18.00 - 08.12.2017 kl. 20.00
Idrætsforeningen Hjorten, Klausdalsbrovej 500, 2730 Herlev